fredag 24 december 2010

GOD JUL ALLA KÄRASTE BLOGGISVÄNNER! Äntligen är dagen här för att samlas med sina närmaste o umgås tillsammans med kärlek å mys. Att dela ut gåvor o glädja varandra är en värdefull dag! Dagarna har gått i ett å fullt upp för att hinna med allt innan jul. På detta så slutade min dator fungera så det blidde ett uppehåll för mig här på bloggen, så låst man blir. Under julhelgen ska jag passa på att glutta in i era vackra hem å se vad ni har haft för er.

Se på min lille vita tomte med sitt långa skägg :)



Silverkottevita hänge glittrar så fint i granen.



Årets julklappar går enkelt i rött och vitt. Även de fyrfotade har fått julklappspåse med godis.



Tomtengubben gömmer sig bakom ljung..



Jag har tillverkat i silver: budskapsbrickor och stavar. Jag hann i tid o smida. Många klappar har redan hunnit delats ut o umgåtts trevligt ihop.

Jag hoppas att ni mina bloggisar är krya i dessa tider av influenser, så att ni alla kan samlas i denna högtid! Min käre bror ringde att dottra sin är sjuk, så jag håller tummarna att hon tillfrisknar tills juledagen för att kunna samla ihop hela min familj! Ha en riktig GOD HELG, ni finns i mina tankar, många Julekramar!

6 kommentarer:

  1. Jag önskar dig en riktigt ♥ GOD JUL ♥
    Julkram till dig goa bloggvän
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  2. Hej Elin vännen.
    Många varma God Jul hälsningar till dig med.
    Så fin bakgrundsbild du har fixat. Läcker spegel.
    Vackra bilder på paket. Tomtarna är supersöta.
    Tack för ett fint bloggår. Vi ses snart igen.
    Många varma kramar till er.
    Zara

    SvaraRadera
  3. ha en fortsatt fin helg.
    kram
    hanna

    SvaraRadera
  4. HA EN FORTSATT SKÖN OCH MYSIG JULHELG MED DE DINA, KRAM VIOLAN

    SvaraRadera
  5. Åh så mycket fint du skapat!
    Ha en finfin kväll!
    Kram/Lena

    SvaraRadera