fredag 15 juli 2011

Igår var jag ut på landet, det är så fridfullt och få beundra den vackra sjöutsikten från huset. På kvällen tittade jag på Ernst med familjen och systerson på 7år utropar att kråkan var verkligen fin, att det var den bästa Ernst har gjort:) Väl hemma i stan igen, så fann jag nya upplagan av Jeanne d´arc Living "Högsommar" underbart! Helgen är räddad av det bästa :)









I gåva fick jag och min man Rosé vin "Café de Paris", sitter som pricken över i:et med bästa tidningen och lite jordgubbar, skål! Må så gott mina bloggisar och ha en underbar helg, KRAM!

6 kommentarer:

  1. Bläddrar i det magasinet jag med på kvällarna om och om igen och fantiserar om hur jag vill ha det! Ha det gott kram Marie

    SvaraRadera
  2. Attans nu missade jag ernst igen =/ tur d går att se på datorn ! Ja har också nyss inhandlat detta ljuvliga magasin som man kan läsa om och om igen :D helt underbar ! kram

    SvaraRadera
  3. Mmmmm.. ser gott ut, rosé är jättegott på sommaren. Missa inte nästa Ernst, han kommer göra en brygga som är otroligt fin. Har sett den bå bild, men önskar mig en sån.
    Ha det gott mitt i sommaren
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  4. Har aldrig drukit rose. Får nog lov att pröva kanske. Flaskan ser fin ut. Missade också helt Ernst. Ha de så bäst..

    Kram Lisa

    SvaraRadera
  5. Your Blogs always based on all basic concepts which anyone can understand so easily and relate to Pleasure to read your Blogs Sir.



    golden retriever puppies for sale near me
    dachshund puppies for sale near me

    SvaraRadera