torsdag 3 december 2009

Tack för era goa kommentarer hos mig! Själv har jag inte haft tiden att blogga så mycket men ska ta mig tid i helgen. Just nu står jag i med en massa saker att göra så här inför jul och annat. Igår sydde jag och sydde, å idag så hängdes dessa hissgardiner upp hos min vännina som blevsuperglad :) Det är så roligt och göra ens vänner glada!



Två stora och en liten.



Den lilla för balkongdörren..


..och dem två större till vardagsrumsfönstrena..


..nu är det fyra kvar att sy, hejsvejs!

11 kommentarer:

  1. Vad du är duktig.Vilka underbara hissgardiner. Är det inte svårt.Jag önskar jag kunde sy. Ha det gott vännen stor kramiz Rita.

    SvaraRadera
  2. Hej
    Vilken go vän du verka vara. Sköt om dig.Kram

    SvaraRadera
  3. Åh vad du
    är duktig Elin.Så fina hissgardiner. Din vän måste blivit superglad.
    Hur mår du?
    Kram Agneta

    SvaraRadera
  4. Hallojs du goa!!
    Jättefina..inte dåligt det,,hissgardiner måste va lite klurigt att sy!! Antar att din vän är superduper glad!!!

    Kram Millan ♥

    SvaraRadera
  5. Vilka fina hissgardiner inte undra på att din vän blev glad :=)
    Ha en trevlig andra advent.

    Kram Åsa

    SvaraRadera
  6. Men åh så fina, vad duktig du är!
    Ha en fin helg!
    Kramis/LenaS

    SvaraRadera
  7. Hej gumsan. Du kan sy också, inte bara virka!! Så jättefina gardiner du sytt, din väninna är säkert jätteglad nu. Finns inget finare än helvita gardiner, blir så vackert ljus i rummet. Idag hade jag tänkt fota ute, kom lite snö igår. Men tji, innan jag hann upp så hade den regnat bort! Men det är mysigt och tända ljus när det är mulet.
    Ha en härlig adventshelg goa du
    Kram kram
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  8. Vilka fina gardiner du sytt till din vän. Du är så flitig och duktig. Det är inte alla som har en så god vän som du. Ha en riktigt fin helg.
    Kram Camilla

    SvaraRadera
  9. Hej du underbara Elin.
    Du kan skriva så man dånar och så snäll du är med mig, du berör mig och gör mig så otroligt glad, för allt du skriver, och berömmer min konstnärlighet.
    Jag säger bara, tack, och,
    -Du är ju sjukt duktig, vilka hissgardiner, och ett sånt jobb, sjukt snygga, och du är så otrolig.
    Sen allting du hunnit, smällkaramellerna är skitläckra.Jag önskar jag hade bara hälften av din energi,nej inte din då, den ska ju du ha, jag menar, att jag skulle behöva mer själv.
    Hoppas du får en helt underbar helg, du otroliga kvinna.
    Många kramar, till dig.
    Zara

    SvaraRadera
  10. Ja karamellstänger heter det ju, men jag antar att du vet vad jag menar, tack för att du förstår allting som jag rör ihop.
    Kramkram igen Zara

    SvaraRadera
  11. Hej Elin.
    Ja du har helt rätt, jag säger så där fel och lite tanklöst, och skriver det också, jag trodde faktiskt det hette parmesanskinka, ha,ha, gör det inte det.
    Vad kul då får mig också att skratta, det känns fint att man inte är helt ensam om sina tokigheter, för det finns många hos mig, det kan jag försäkra.(felsägningar)
    Du är så vänlig med mig, och tack för din uppmuntran, du kan visst läsa mellan raderna också.
    Men du är ju själv extremt begåvad, din inredningskonst häpnar jag inför, jag är så hemskt förtjust i din bakgrundsbild, det är skön konst.
    Ja jag önskar dig också en riktigt härlig helg, och andra advent.
    Tack igen och bamsekram.
    Zara

    SvaraRadera