söndag 15 augusti 2010

Hej alla rara bloggisar, long time long seen! Hoppas att sommaren har varit underbar bra för alla och det är med glädje att värmen är tillbaka! Själv har orken inte varit riktigt där denna sommaren och haft svårt att finna rätta mediciner mot astma och allergi. Men det innebär inte att jag har glömt bort er, snarare tvärtom!! Ni finns Alltid i mina tankar och hjärta av dess kärlek vi har till våra vackra lantliga ting i vitt. Ni är alla unika, som inte får en att glömma hur goa och charmiga ni är. Tack för att ni finns och får dela den här underbara världen tillsammans med er! Tack för att du, Snowwhite-Sussie tipsade om var jag kunde köpa den nya boken snabbt, som Petra och Ingela har utkommit med! Med ilfart köpte jag boken idag, såklart!

Mina ord till tjejerna, Petra och Ingela, Rubriken fångade mig genast! Det ska bli ytterst spännande att få läsa denna boken!



Bläddrade fram spontant sidor och fotade, vackert! Mycket vackert!





Klart att jag har köpt hem Anette Hjerpes utgåva av "Lantligt Charm"! Vacker bok! Tack så mycket Sandra för böckerna och den fina gåvan jag fick av dig! Hoppas att du mår bra,ge många kramar till Nova och till din goa mamsen!



Vad kan man fynda på Ica Maxi, om inte Anna Örbergs andra utgåva "Inred lantligt inne & ute". En bra idé bok med tips!


Till sist avslutar jag med att säga vilka fantastiska tjejer ni är! Otroligt kreativa, händiga, fantasifulla och underbara! Ni är guldvärda, allihopa! Ha en härlig solig söndag! Många ljuvligaste kramar Elin :)

10 kommentarer:

  1. Hej Elin.
    Så roligt och höra av dig, så jobbigt för dig med mediciner som inte funkat. Hoppas hoppas du får bra hjälp med allt det här. Ser att vi köpt böckerna på samma ställe, jag har också köpt av Sandra. Fast den sista har jag inte än, av Anna Örnberg.
    Och det är helt otroligt fina böcker, jag tycker lika mycket om bägge.
    Ha det gott vännen
    Vi hörs
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  2. Roligt att höra av dig! Ledsen att du inte har mått så bra, hoppas på bättring för dig.

    Kram Åsa

    SvaraRadera
  3. Åh vad trist att du haft det så jobbigt och att de inte kan hitta rätt mediciner, på Maxi kan man hitta det man minst anar ;o)
    Ha en fin dag!
    Kramis/LenaS

    SvaraRadera
  4. Välkommen tillbaka!
    Visst är det mycket fint i alla dessa inredningsböcker. Det är mysigt att sitta och bläddra i dem om och om igen. Ha det bra och kram till dig! Marie

    SvaraRadera
  5. Men hej, härligt att se dig tillbaka.Men tråkigt att höra om dina besvär, hoppas det går åt rätt håll. Lev vackert och lantlig charm är böcker jag älskar, de kommer att inspirera genom höst och vinter. Ha en skön söndag!
    Kram Pia

    SvaraRadera
  6. Tack du söta rara! För de fina orden!!! Hoppas verkligen att du kommer få glädje av boken! Kram Petra

    SvaraRadera
  7. Hej du gulliga, tack snälla du för ett fint inlägg och fina ord om vår bok. Det är meningen att den ska fylla ditt hjärta lääääänge. Kram på dig/Ingela.

    SvaraRadera
  8. Hej Rara!
    Ja men visst, boken är ju fantastisk!!!!
    Fin header du har...
    Kram Agnetha

    SvaraRadera
  9. Söta du du e tillbaka... puss rings på luren

    SvaraRadera