fredag 1 januari 2010

GOD FORTSÄTTNING PÅ DET NYA ÅRET 2010 och välkomnar er Alla gulliga bloggisvänner med dessa små liven av glädje och lycka! Jag ser verkligen fram emot vad året ska ge och dela det tillsammans med er!



Mellandagarna fick jag ett paket från underbara bloggisvän Mamma Millan, som skickade sina kreativa verk med änglar på, jag älskar änglar! Så vackra och så vacker betydelse precis som jag fick dessa utav, DU, Millan! Tack så mycket, det värmde oerhört mycket i mitt hjärta!



I ett annat paket kom mina vackra madonnor från rara LenaS, Ett vitare hem. Tack så mycket, dem är helt underbara!



Fick denna buketten dagen före nyårsaftonen av min käre, för när han såg den vita rosen tänkte han på mig. Tack mitt hjärta, du överraskade mig och det betyder såå mycket!



Vackra glittriga vita rosen, en shabbychicwhiterose som påminde mig tyckte min käre..



..och den blodröda rosen är min käres kärlek till mig :) :)



We are togheter in love of beautiful roses!

Ha en underbar helg och låt lyckan träda in hos er! Eran lycka är min lycka! Kram.

14 kommentarer:

  1. Är så glad att du tycker om madonnorna!
    Önskar dig en god fortsättning på det nya året!
    Kramis/LenaS

    SvaraRadera
  2. Vilket fint inlägg himla vackert.vad fina saker du fick från Millan.Hur gulliga som helst.Älskar oxå änglar.Vad fina madonnor från lena.Ska jag kolla om det går att beställa.Vackra rosor.Bara så underbart med vita rosor.Ha en god fortsättning på 2010 gulliga du.Ha en fin och skön kväll jättekram Rita.

    SvaraRadera
  3. Vilken fin blogg du har. Första, men inte sista gången jag kikar in :-)

    Gott nytt år föresten.

    Kram Linda

    SvaraRadera
  4. Så många fina bilder.
    Kram
    Hanna

    SvaraRadera
  5. Så fint med den röda och vita rosen, gulligt att han tänkte på dig. Så söta saker du fått från Millan, lite änglar som kom till dig. Du är också en ängel som gör så många glada med dina fina tillverkade saker. Jag hade mitt fina armband på nyårsafton, passade perfekt till kläderna. Och så valparna, jösses så söta. Snart är det full fart på dom och då biter dom dig i tårna..fniss.
    Ha nu en toppenlördag vännen
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  6. Hej
    Men vilka små sötnosar du visar,man känner nästan lukten av dom små gobitarna.
    Kram o ha en go kväll.
    ninni

    SvaraRadera
  7. God fortsättning på det nya året.Vilka söta, goa, små valpar. Så fina saker du fått. Jag älskar änglar de är så speciella. Det bästa av allt är väl att få rosor av sin käraste. Ha en fortsatt fin helg.
    Kram Camilla

    SvaraRadera
  8. Vilka gosiga valpar! Kul med så många paket med fina saker. Både änglasakerna och madonnorna var fina. Roligt att få en bukett blommorna med så mycket mening bakom.
    Kram

    SvaraRadera
  9. Hej min goa bloggvän!
    Så mycke vackert du hade att skriva om och visa bilder på!
    Små bebisar, kärlek, blommor och madonnor....
    Kan väl inte bli bättre!!!!
    Vinterkramar till dig från mig!

    SvaraRadera
  10. ha en bra trettondagsafton.
    kram
    HAnna

    SvaraRadera
  11. Hej Elin.
    Man får gratulera till de små liven, det blir mycket att göra nu framöver förstår jag.
    Verkligen snygga änlagrejor.
    Men så jättegulligt av din kärlek att han tänkte på dig, och din beskrivning av buketten är så romantisk.
    Du har rätt, det är de viktigaste, att älska, usch vad trist utan det, eller hur.
    Vad roligt att höra om er kärlek.
    Tack för dina fina ord på slutet.
    Sköt om dig så jättemycket, du omtänksamma.
    Kram Zara

    SvaraRadera
  12. Hej Elin
    Vilka söta små valpar. Hoppas ditt 2010 har börjat väl...Sköt om dig & ha det så bra. Kram!

    SvaraRadera
  13. ~~Gott nytt 2010!!~~
    Hoppas det vart en fin jul o nyår!
    och att du fått en fin start på det nya året!
    Så kul du gilla mitt lilla paket, det var inte så mycket!! Men en kärlksfull gest till en fin vänn!
    Tack än en gång för dina vackra gåvor ..de värmer såå..ska visa dem snart på blogen när jag kommit i gång lite mer...ar ju haft lite blogglov!!
    Hoppas allt är väl med dig...gudomligt söta valpisar..förstår om ni har fullt upp!!
    Massor av vintervita kramar
    ~~Mamma ♥ Millan~~

    SvaraRadera
  14. Hej Elin.
    Jag vill bara hälsa på dig, lite, och säga hej.
    Jag har en kaffeutmaning till dig, men du behöver inte om du har annat för dig.
    Hoppas allting är bra med dig.
    Varmkram Zara

    SvaraRadera