fredag 15 januari 2010

Hej alla mina underbaraste goa bloggisvänner! Oj,vad tiden rullar på och jag har nu fått min härliga efterlängtade tidning, som jag snart ska gosa på soffan med och ingen får störa mig. Fick den utav gulligaste gulliga Sandra från Interiörboden i Grums! När jag öppnade det fina paketet så såg jag...



..Sandra, du överraskade mig verkligen!! Jag blidde sååå glaad, såå glad att mitt hjärta smälte,lilla Nova många pussar till dig med!! Tack så mycket min vän:) På det så fick jag ett supergulligt kort och skrivet så rart av Sandra :) Det betyder så mycket!Kraaam!



Idag så har man fått statsnätet installerat i hemmet, jag och min kära har fått stått i med att bortta saker och möbler, sen blidde det att städa bort det finkorniga som lägger så fint i alla ytor. Så då passade jag på att fixa om lite å blandade lite smått och gott i min zinklåda!



Har varit på favvoloppisen med underbara Sussie Snowwhite och fyndat halva priset på spetsdukar och fina örngott. Vi var på andra loppisställen och tittade efter lite fynd. Det är så roligt och vi kan verkligen babbla å glömmer bort tiden tills magen påminner en..snabbt for vi iväg och unnade oss lite burgare :)


Häromdagen var jag med min sambo och bonusson, som gjorde sig en turrunda hemma hos Sussie, han blev livrädd för hennes docka:)det var lite kuligt!



Zinkbokstaven har jag köpt tidigare hos gulliga Sandra Interiörboden och tillsammans med spetsigt örngott är så vackert!

Jag lovar att kolla in hos er mina gulliga vänner för att se hur ni mår och hur ni har haft det! Solen den skiner för oss!Kram.

15 kommentarer:

  1. Åååhhh vad jag blir sugen på att gå på loppis, det känns som det var evigheter sedan. Jag behöver göra lite fynd, det saknas lite prylar nu när julen är borta. Du visar såå fina saker.
    Kram,
    Regina

    SvaraRadera
  2. Sååå fina fynd du gjort. Älskar spetsdukar och fina örngott. Själv har jag inte lyckats hitta sådana fina fynd. Ha en fin helg.
    Kram Camilla

    SvaraRadera
  3. Hej Elin.
    Gud vad söt du är med mig.Du värmer mig på riktigt med dina vackra ord, så himla värdefullt.
    Du är fantastisk.

    Vad roligt ni har haft på loppis.
    Så vackert din zinkkorg kontrasterar mot den spröda spetsen och ljusen och ljushållarna, det ger ett litet konstverk i sig.
    Bokstaven och örngottet ger också den där härliga kontrasterande effekten, du vet förstås vad du gör, när du inreder.
    Allting blir så vackert.
    Man kan se att du är en konstnär på riktigt, nu först har jag hittat bilden av hunden som du målat. Du är duktig.

    Jo det kanske inte blir så lätt att visa en kaffeburk om man inte gillar kaffe, så mycket.
    men säkert fixar du något, det är jag övertygad om.
    Men du behöver förstås inte känna att du måste.
    Sköt om dig, jo jag är också en sån som bryr mig, på riktigt, ibland för mycket.
    Ha det så jättebra.
    Kram min vän.
    Zara

    SvaraRadera
  4. Hejsan gulliga du !vilka fynd du har gjort.Spetsduk,och spetsörngott bara så himla vackert och underbar-Den tidningen är ju bara underbar.Ha en skön och härlig lördag.Varmkram Rita ♥

    SvaraRadera
  5. Har allt saknat dig, trodde du hade fullt upp med valparna. Det låter bra det, rea på Loppis. Förstår att ni har fyndat så ni glömmer äta. Så fina foton Elin, dina spetsar är ljuvliga. Och den tidningen är bra, det var en fin överraskning. Kortet på Nova var så gulligt också. Idag ska vi på en Loppis i stan, hoppas han har öppet nu bara. Sen ska jag till Symaskineriet och kolla vad Agneta hittat på.
    Ha en mysig och bra helg goa du
    Stor kram
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  6. Hej Elin
    Men så mycke vackert du visar,ser så fint ut hos dig.
    Tack för omtanken om magen, det är lite bättre med magen men inte bra,jag väntar fortfarande på en på att dom ska höra av sig från sjukhuset för utredning.
    Kram o ha en underbart fin helg.
    ninni

    SvaraRadera
  7. Vilka härliga fynd du gjort! Ha en skön helg ! Nilla

    SvaraRadera
  8. Åh så mycket fint du visar!
    Ha en fin dag!
    Kramis/LenaS

    SvaraRadera
  9. Det finns välan inget bättre än att besöka härliga loppisar med goa vänner...) och fyndade det gjorde du ju...hoppas helgen är skön , kramen

    SvaraRadera
  10. Så mycket fint.
    Ha en fortsatt bra helg.
    kram
    Hanna

    SvaraRadera
  11. Gokvällis Goa du!! tänk att man kan bli rädd för bagarberta ha ha ha..söta T
    hoppas de gick bra igår m alla kabelindragningar o dammet puh!! vi har målat köksbordet de eee såå fint puss min goa vän

    SvaraRadera
  12. Åh, det er så gøy og spennende gå på loppemarked:)) Du hadde funnet mye fint, blonderduker er jo bare så vakkert...vakre bilder du deler meg oss.
    Klem

    SvaraRadera
  13. Himlans vad fin bilden är med örngottet med spets och zinkbokstaven. Inspirerande och ett riktigt ögongodis.
    Det gick bra i Sthlm men precis som du skrev. Borta bra men hemma bäst!
    Ha en riktigt bra vecka!
    Kramis
    Jessica

    SvaraRadera
  14. Hej!

    Tack för dina fina ord inne hos mig. Sånt värmer jämt!:) Då man aldrig själv är nöjd... Du har ju gjort jätte fina fynd. Tänkte styra min kosa med bilen imorgon o köpa jeanne d arc magasinet. Samlar på alla o läser med andakt! Kram Tess

    SvaraRadera
  15. Hej Goa Elin!!!!
    Å vad härligt med fynd, man blir ju alldeles lycklig....
    Så fina bilder du visar, med olika vackra saker och textilier...
    Ha de gott!
    Kram Agnetha

    SvaraRadera