söndag 30 januari 2011


Soliga Söndag, känns bra att solen tittar fram mer o mer å himlen är alldeles vackert klarblå! Dagarna här har varit tuffa, kämpar på var dag som går. Man känner sig verkligen handikappad när händerna inte fungerar som det skall göra o det smärtar verkligen när jag använder dem, inte alls roligt. Var hos en ortoped i veckan, som talade om att det inte var några skelettskador så det kändes bra att veta. Men eftersom tidigare olycka o besvär, så har det förvärrats. Att doktorn ansåg operera mina båda armar..har lite å tänka på hur jag ska göra. Ska träffa min ordinarie läkare o remittera till en neurologi å reumatolog innan jag beslutar mig. Har fortfarande ont i ryggen o bröstet, andningen är lite bättre men har svårt vid vissa rörelser o saknar fortfarande kraft. Känns trist att inte kunna göra så mycket men ändå kan jag inte låta bli, fast att händerna svullnar upp o domnas bort. Lite är det värt i alla fall för att kunna skapa något fint!

Hittade jättegulliga kaffekoppar med fat för 29kr/styck. Det har kommit så många inredningsbutiker. Så härligt att ha flera alternativ att springa omkring o njuta bland sakerna å fynda!


Silversmide by me: Gåva i namnbricka "Leo" som är nu hos änglarna R.I.P


Silversmide by me: Dopgåva, ett hjärta till Tindra Maria Magdalena. Ett barn är en gåva från himmelen!

Med detta vill jag säga förlåt, för att jag inte har kunnat varit inne hos er bloggar så mycket, då mina händer o ork är mer begränsad nu! Jag hoppas att ni förstår mig å hoppas verkligen att jag ska finna mer för det snart igen. Ett citat som evigt håller "Borta bra men hemma bäst". Ta hand om er nu mina goaste bloggisar! Njut av solen! Njut av livet! Va rädda om varandra! Hjärtekramisar till er Alla!

10 kommentarer:

  1. Det låter inget vidare för dig:( Får verkligen hoppas att det snart blir bättre!
    Muggarna har jag med, älskar att dricka ur dom och sen är dom ju sååå fina med:)

    Kram Susanne

    SvaraRadera
  2. Inte ska du säga förlåt, jag förstår hur jobbigt du har det. Har allt undrat hur det gått för dig, låter ju inte alls bra detta gumman. Men bra att du hör vad en läkare till säger, så du får bästa tänkbara vård.
    Ha det så gott vännen
    Hjärtekram
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  3. Ibland måste man bara få vara som man är. Ledsamt att du har det jobbigt men du kämpar på bra. Jättefin blogg du har och vackra smycken.. Ha de så gott och var rädd om dig.
    Kram till dig från Lisa

    SvaraRadera
  4. så fina koppar.
    Det låter dock inte så bra för dig.Ha en bra söndagskväll.
    kram
    Hanna

    SvaraRadera
  5. Finaste vännen att det vart så tokigt och så trist att du ska behöva ha så ont!
    Ha en finfin eftermiddag!
    Kram/Lena

    SvaraRadera
  6. Vänner har alltid en plats närmast hjärtat.
    De varmaste kramar till DIG på Alla Hjärtans Dag!
    Raina

    SvaraRadera
  7. Hej Rara Elin.
    Måste bara in och önska dig ett tillfrisknande, hoppas verkligen det löser sig på alla vis för dig.
    Många kramar till dig från mig Zara

    SvaraRadera
  8. God morgen!
    Ønsker deg god bedring!
    Koselig for en norsk jente å hilse på hos deg!
    Ønsker deg en fin dag!
    Du har en nydelig blogg!
    Goe klem fra Sol

    SvaraRadera
  9. Jag har en liten tävling hos mig som du gärna får vara med i.
    Ha en fortsatt bra söndag.
    Kram
    Hanna

    SvaraRadera
  10. Jättefint!!
    Jag gillar verkligen halsbandet!

    Kram
    Lina

    SvaraRadera