onsdag 19 januari 2011


Tack för era inlägg, det glädjer mig att läsa! Kämpar på för var dag som går här. Har svårt att använda händerna, att det blir inte så mycket framför datorn. Bättre har jag inte blivit och har en hel del svårigheter med min vardag. Har sjukt ont och svårt med andningen, känns som man bär ständigt på en korsett. Kraften finns inte där längre. Kan säga att jag är rätt uttråkad och vill verkligen pyssla med något men blir ständigt påmind att jag inte kan göra nåt. Såg bilen dagen efter olyckan och såg att dragkroken hade böjt sig av krocken, alltså var det en rejäl smäll och det märker jag verkligen med tanke på hur jag mår idag efter 10 dgr. Måste boka tid hos läkaren och göra en ny undersökning.


Har köpt hem Jeanne Dárc livings första upplaga för 2011, noterade att texten är på svenska och inte på danska. Bläddrar lite smått och håller mig sällskap att kunna drömma mig bort lite i dessa härliga tingen. Många ljus att tända vackert om kvällarna. Ljusstakar kan man inte ha för mycket utav och gärna många olika sorter. Dessa glasljusstakarna köpte jag för 25 riksdaler styck och metall ljusstakarna för 50kr/styck. Jag är nöjd över mina fynd :) Nu ser fram emot ljusets tid som har glimtat fint på dagarna. Ta hand om er mina kära bloggisvänner! Kram.

7 kommentarer:

  1. Fina bilder. Jätte tråkigt att du inte mår riktigt bra.
    Stor Kram
    Hanna

    SvaraRadera
  2. Åh, jag läste vad som hänt. Helt galet!

    Var nu riktigt rädd om dig och låt kroppen få vila. Ljudböcker är avkopplande och underhållande. Försök att inte stressa upp dig för att du inte kan pyssla just nu, då tar kroppen längre tid på sig att återhämta sig.

    Sköt om dig.

    Kram Britt

    SvaraRadera
  3. Usch så trist att det inte är bättre:( Du gör helt rätt i att gå till doktorn igen, man vet aldrig om dom kan hitta något fast dom har kollat dig innan.

    Kramar om dig och hoppas att det snart blir bättre!!!!

    Kram Susanne

    SvaraRadera
  4. Ååå vad trist rara du att det inte är bättre med dej.Tänk att vissa människor ska drabbas så hårt.Tycker att du gör rätt i att går till läkare.Hoppas att det blir bättre.Många tankar sänder dej massa styrkekramar .Ha det bäst rara du .Ha en fin dag varm kram Rita ♥

    SvaraRadera
  5. Men Elin det här låter inte ett dugg bra, du ska absolut gå till doktorn igen. Fy vad jag tycker synd om dig, det här var så lessamt. Fina ljusstakar har du, snyggt och sätta dom i grupp.
    Var rädd om dig vännen
    Stor kram
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  6. Hej Vännen!!!!! Gå absolut till doktorn igen!!!! Så fina bilder. Å din header är underbart vacker!
    Kram Agnetha

    SvaraRadera
  7. Hej
    Här var det så ljuvligt
    Vilken fin blogg
    önskar dig en fin dag
    Kram Tina

    SvaraRadera