torsdag 2 juli 2009


Halloj, vilken värme vi har fått..helt underbart gott! Tips i värmen att äta fruktsallad med keso eller glass, det både svalkar och smakar ljuvligt gott!!
Har köpt lite tyg och nu när jag hade tänkt sy, märkte jag att hade glömt köpa ny tråd..får skylla på värmen, därutav min glömska men förargligt när man är på "G" och helt plötsligt måste stanna upp..hm. Så imorgon måste jag snabbt köpa tråd, för det kliar i fingrarna kan jag gott berätta!! Istället får jag övergå till något annat smått och gott som jag håller på med..många bollar i luften, det är typiskt mig! Hej svejs!

1 kommentar:

  1. Vad söta saker du har virkat.Vad duktig du är.Det lät gott med keso frukt och glass.Glöm inte köpa tråd i morgon,men det är lätt att glömma i denna värmen.Ha det gott kramizar ~~~~~RITA~~~~.

    SvaraRadera