tisdag 28 juli 2009

Hej Alla mina bloggisvänner! Hela helgen har varit fullt upp å gå på loppis. Tack för allas stöd att jag skulle hitta fynd!! Det gjorde jag oxå :P Här är första fynden som jag fann på lördagen! Min blick fastnade starkt för den hära stolen, som hade en massa saker på och var inte direkt synlig men det ungick inte från min syn. Den är från slutet på 1800-talet, som har än så länge tre ben, för den fjärde har lossnat men snart kommer den att få bli hel igen, vilken charm den har! Tjejen som hade den hade tydligen ärvt men hade inte handen för att ordna den. Hon hade tagit med den till antikmässan och den värderades upp till 1000kr när den är hel igen. För mig handlar inte om värdet i peng utan värdet i dess historia som jag älskar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar