söndag 19 juli 2009


Hej alla bloggisar! Ja, snart är helgen över och jag har haft en underbar trevlig fredag med min man och vänner å barn! Vi grillade ute på gården och hade långbord, till efterrätt blev det massor utav gott..glass, frukter, kladdkaka och mycket mera. Helt proppmätta gäster fick man, som gärna längtade att få lägga sig på en soffa:P Jag längtar till keramiken, kommer att öppnas efter sommaren och då jag kan få fortsätta att tillverka saker av lera..såg en kille som hade gjort en antikt tekanna i shabby, den var så himla fin! En sådan har jag siktat mig in till mitt nästa projekt i höst. Passar utmärkt att servera te, då när det börjar bli åt det kallare. Oj, nu ska jag inte förstöra sommarstämmningen med att redan dra in hösten..men jag blickar gärna framåt och kanske lite väl långt fram ibland:P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar