torsdag 20 augusti 2009

Hej Alla bloggisar, vad veckan har gått fort! Femtonåringen har denna veckan börjat skolan å det är mycket som ska göras, möten å planeringar. Mycket att fundera på..hur strategin ska se ut, då han går nu sista året på grundskolan. Det är dags att börja tänka ut vilken inriktning å gymnasieskola som passar. Denna veckan har jag inte hunnit pyssla så mycket å saknar det men däremot har jag fått ihop en silverbricka med massa fina saker på, som jag fyndade på loppisen förra helgen. Jag älskar stilleben! Det får en att stanna upp för en sekund, för att beundra lite å får en att le :P och må bra! Idag fick jag min kalligraphy häfte å ska börja texta igen. Sist jag gjorde något sånt var när jag arbetade i butik å hade ansvar för dekorationen. Ser fram emot att få den omtalande boken som många redan har fått och läst, den är restad och därför får jag vänta..men man kan inte vänta för länge på något gott! Kramis

6 kommentarer:

  1. Jättevacker bricka o arrangemang!!!
    är med såååå pysselsugen!!!


    ~~♥ Kramar Millan ♥~~

    SvaraRadera
  2. Det var väl bra och fint pyssel och fixa till på brickan. Såna stilleben är jättefint. Och har du inte fått boken, vet du den sålde slut på 3 dagar! Men du kommer och bli så glad när du får den, vackrare bok finns inte. Önskar dig en bra fredag och goa kramen.
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  3. Min son går också sista året nu och mycket funderingar om vad som ska väljas....
    Ha en fin helg!
    Kramis/LenaS

    SvaraRadera
  4. Hej Vilken fin blogg du har. Vad roligt att se de små detaljerna som du virkar (inlägget under). Jag säger som Mamma Millan, jag är också himla pysselsugen :)
    /linnea-maria

    SvaraRadera
  5. Heeej!
    Underbara stilleben du har hittat och pyntat! Sånt gör en alltid glad! =)

    Hoppas att du får börja pyssla snart.

    Du kommer att bli nöjd med boken när du får den, för den är jättefin.

    Kram!

    SvaraRadera
  6. Tack så mycket! Jag har faktiskt varit och köpt hjul idag till sockerlådan så jag kan ställa den på golvet. Tror faktiskt att det blir bättre så :) Vilka fina fynd du har gjort. Är faktiskt lite avis :)

    Många kramar
    Emilia

    SvaraRadera