fredag 14 augusti 2009

Hej Alla goa! Hoppas att ni har det mysigt så här på en fredagskväll! Här har det både regnat, åskat å haglat. Tur var jag å min kära och handlade lite mat å varken hörde eller såg det! Igår bestämde jag mig för att inte behålla skänken. Den blev lite för stor och jag har inte hjärtat nog att måla om den. Därför har jag sålt den till en herre som hämtar den imorgon bitti. Tror att den kommer att få ett mycket bra hem. Jag måste erkänna att det är lite vemodigt att släppa den, för ju mer jag tittar på den desto mer kärare blir det. Men som sagt mitt hem är i ständiga förändringar å gör det som behövs för att det ska klaffa i helheten. Mitt hopp om att hitta en som passar mig på pricken är mycket positivt! Idag var jag å min man på Ikea och handlade in lite nya gardiner, ljus å lite annat. Märkte att Ikea har börjat ta in möbler i det gamla stilen även målat i tunt vitt så trät kommer fram, det var lite kul å se det! Alldeles nyss har jag paketerat in lite notpapper om ljusen å ställt om lite här å där. Det är så rogivande!

1 kommentar:

  1. Ska bli kul och se! Ja, jag har pysslat lite.. men jag har ju varit ledig en hel sommar också! ;-)
    Så lite borde man ju orka med innan man blir trött kan man tycka!

    Ha en bra kväll!
    Kramis!

    SvaraRadera